4-0.

4-0 till Sverige! Härligt=) Jag och mamma satt och kollade på fotbollen med en varsin öl i handen. Chipspåsen va också framme. Alldeles perfekt=) Har verkligen inte gjort nånting idag. Jag har haft skittråkigt. Satte mej och kollade på skattkammarplaneten på DVD bara för att jag hade så tråkigt. När mamma kom hem skulle hon upp till Marie och klippa sej så jag följde  med. Jag och Lars satt och kollade på bilar.  Hittade en i Ånge som jag ska fara och titta på imorn eftermiddag. Hoppas att den är fin för det känns lite onödigt att åka annars.  Småsyrrorna har skolavslutning imorn men jag kanske missar den om jag ska koll ap bilen. Det kommer ju fler tillfällen. Nog för den här gången. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Öjje

Är det en ap-bil du ska köpa säger du? :O





Höhöhöhö :)

2009-06-11 @ 22:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0