uppdatering.

Nu var det längesen man skrev. Det beror mest på att jag har jobbat så mycket och att det mestadels varit kvällar, så när jag kom hem orkade jag helt enkelt inte! I lördags jobbade jag till fyra och sen skjutsade jag mamma till Whiskeyfestivalen på Box. Åkte för att hämta henne kl 11 men det slutade med att vi blev kvar och jag kom istället hem halv 1 vilket kanske inte var optimalt då jag började 7.30 morgonen efter. Men det var trevlig där. Blev uppbjuden att dansa två gånger, dels av min gamla klasskamrat från gymnasiet Alex och hans kompis. I tisdags åkte jag till Nora för att umgås lite med Alex. Vi hade planerat att göra en utflykt på onsdagen eftersom det skulle bli så fint väder men det fina vädret kom aldrig. Istället åkte vi på lite uppdrag med Johan och Hampus. Vi middagen utropar Alex plötsligt "Viktor nu rinner det över i akvariet" och springer in i vardagsrummet. Mycket riktigt så hade Viktor felberäknat påfyllningshastigheten av akvariet så det forsade vatten över kanten ner på golvet. När de hade torkat upp vattnet på golvet insåg de att vattnet också hade runnit in under skåpen som akvariet står på. Så de plockade fram dosfräsen och gjorde hål i botten på skåpen. När då rädslan för vattenskador börjar avta lyckas Alex trampa in dosfräsen i foten så att det blödde över hela golvet. Tre hål i foten. Jag fick leka sjuksköterska lite grann men det hela gick bra och vi behövde inte amputera.  På kvällen blev det lite snickring hemma hos hampus, grabbarna snickrade och jag fällde smarta kommentarer=D. Idag vet jag inte vad man ska hitta på, det är ju lika tråkigt väder som alla andra dagar. Får väl kanske börja ordna inför Urkult som börjar på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0