sundsvall.

Det blev en tripp till Sundsvall i onsdags för att käka middag med Kent och Sofia. Det var juu så länge sedan man träffades. Det känns så iaf. Alex skulle ändå hämta Linda på flygplatsen på torsdagen så då passade vi på att åka ner en dag tidigare och sova i lägenheten en natt. Dessutom behövde lägenheten städas eftersom Jossan och Hanna ska sova där inatt. Det är ju gatufesten. Jag är själv inte speciellt intresserad av att gå, jag tycker att det kostar så mycket pengar. Jajja, hur som helst så åt vi middag med Kent och Sofia. Det blev pizza. Det blev en väldigt sen middag. Först fick Kent punktering på lastbilen. När han äntligen kom hem slängde vi in en beställning på Kermit för att få pizzorna hemkörda. betsällningen ville inte gå igenom, vi väntade och väntade. Tillslut gjorde vi en ny beställning från ett annat ställe och då sstod det att det var jättelång tid kvar tills pizzorna skulle komma. Jag tror vi fick mat vid 9 halv 10 nån gång. Men gott vare. På torsdagen va vi  ner på stanen sväng och åt langos till lunch. Jag måste säg att de inte var lika goda som de på kramfors stadsfest. Sen for vi hem och städade och fick tilslut lite tidsbrist eftersom Lindas plan skulle komma kl 19.40 så det fick bli drive in på McDonalds till middag. Känner mig skitnyttig! Nu ska jag snart fara och jobba. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0