nedräkning och tidsbrist.

Har jobbat både igår och idag. Idag va fan ingen rolig dag att jobba. Har haft kraftig huvudvärk precis hela dagen och dessutom var jag jättetrött. Har väl sett ut som en zombie ungefär. Efter jobbet gick jag och handlade lite mat eftersom vi åker till Urkult imorn. På grund av att jag jobbat har jag inte tänkt på att börja planera. Skrev en packningslista när jag kom hem men den är inte klar. Jag har inte heller tänkt på att tvätta nå kläder som man eventuellt vill ha med sig och nu är det försent. Det enda som hitttils är gjort är matinhandlingen och att jag hämtat tältet hos pappa. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag väl igång med det jag ska göra en halvtimme innan jag ska gå och lägga mig.  Tyvärr hinner jag inte göra det imorn heller etersom vi planerar att åka kl 8 för att man ska få köra in med bilen på området och lämna packningen innan de stänger igen det. Men allt löser sig alltid i slutändan. See ya all there=D

Hittade lite sköna bilder på Google. Skylten är klockren!


Kommentarer
Postat av: kristina

Hej hopp unga fröken!



Hoppas att ni har haft fina festivaldagar.

kristina

2009-08-02 @ 09:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0