långdistans.

Sitter hemma hos pappa, har ätit middag här idag. Har jobbat idag igen. Det är sällan man jobbar fem dagar i rad inom vården men så blir det för mej nu eftersom jag bytte helg med Ida. Jobbar imorn sen får jag vara ledig en hel vecka=) Det ska  bli så skönt. Det tråkiga är väl kanske att jag bytte helg för att vi skulle ha släktträff nu till helgen, men nu blir det begravning istället=S. Men då kan jag iaf vara med i Lövvik på lördag. Jippi!
Jag hade min stegräknare på mej på jobbet idag. Jag jobbade en normallång arbetsdag, från 7 till halv 5, Och hann med att gå 4,5 kilometer. Och då va det inte en dag då man fick springa speciellt mycket. Då kan man ju åtminstone lura sig själv att man får lite träning vilket ju egentligen inte är fallet eftersom det inte är 4,5 kilometer sammanhängande. Det är några steg då och då. Jajja. Jobbar bara till 13 imorn så vi får se om det blir att jag åker till Nora efter jobbet. Så tråkigt att vara ensam hemma. Mamma har nämligen dragit till Sundsvall och  lånat lägenheten med Lena. 


                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0