helgens bravader.

I fredags var det som sagt begravning. Efteråt blev det middag hos min farbror. På lördagen var det bara att kliva upp eftersom det var Norafjärden runt. Alex skulle cykla och jag skulle åka cab=) Meningen var att vi skulle vara följebil till Johnny, Hampus och Bullis som skulle genomföra loppet på sitt hemmabygge. Alla kom i mål utan skador och precis då sprack molnen upp och solen kom fram. Sedan var det bara hem och duscha för att åka till Hampus och Sanna på förfest. Där blev det grillning och dricka och sen blev det bussen till Lövik. Sen var det röj hela kvällen! Morgonen efter kan jag väl inte påstå att jag mådde prima. Det blev till att sova lite till innan man åkte hem till pappa där släkten väntade. Sen blev det grillat en gång till och trevligt prat.

Fredag



Lördag



Söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0