spruta.

Åkte hem till mamma i fredags. Släkten skulle komma och fika eftersom stina (syster) fyllde år för några dagar sen. Mamma ringde när jag satt på bussen och frågade om jag hade tagit vaccinet mot svininfluensan än. Det hade jag ju inte. Bertil (morbror) hade nämligen fått några över på jobbet och eftersom de annars måste slängas undrade han om vi hade tagit det. Mamma tvingade mig att ta det äen fast jag tyckte att jag  inte behövde det. Lördagen spenderade jag i soffan, rejält påklädd, under en filt. Hade ju hört av många att man skulle få ont i armen men jag hade fan ont i hela kroppen. Framför allt i nacken och ryggslutet. Stina mådde lika dåligt av sprutan så det var inte en speciellt händelserik dag igår. Blev lite sällskapsspel på kvällen men det var det enda. Skönt ändå att man gjorde bort det på helgen så att man slapp  vara sjuk nu i veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0