julklappar.

Tänkte bara göra ett snabbt inlägg eftersom jag legat lite på latsidan när det gäller bloggandet. Julhelgen har varit mysig och lugn trots att den tillbringats på flera ställen. Har fått många bra och flera överraskande julklappar. Tänkte att jag skulle dela med mej av det och sedan återkommer jag någon annan dag om nyårsfirandet! Gott nytt år!

      Julklapparna:

  • två flaskor vin
  • pizzaslicer (min andra gick sönder)
  • bok
  • läppbalsam
  • kylskåpsmagnet (som Åsa hade gjort själv)
  • örhängen
  • havrekudde
  • hårspray
  • fotfil
  • handduksklämmor
  • nagellack
  • pussel
  • pusselmatta
  • 3D-pussel
  • högtalare till datorn och/eller mobilen
  • 2 presentkort på H&M
  • presentkort på Åhléns
  • varma sockar
  • ögonskugga
  • blockljus
  • ett jättefint afrikanskt tyg
  • salladsbestick
  • fjällresa
  • sminkborttagning
  • sminkkurs + smink för 500:- på makeup-store


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0