jävla is.

Igår skulle jag iväg på skolan. Jag, Hanna och Moa skulle träffas kl 10.30. Först missade jag bussen kl 10. Nästa gick kvart över så det va ingen fara. Klädde på mej i lugn och ro, kom på att jag skulle ta med mej soppåsen ut också. Duktigt! Traskade iväg mot bussen. Tittade på klockan och såg att jag nog behövde gå lite snabbare så jag pinnade på. När jag kom upp på krönet såg jag att bussen stog vid hållplatsen. I nerförsbacken lyckades jag drutta på isen och gjorde illa knät. Hade inte tid att reflektera mer över det utan upp på benen och skynda till bussen. När jag är 10 meter bakom bussen åker den. Jävla skit! Fick stå och frysa i en kvart tills nästa buss kom. Ont i knät hade jag också! Alldeles svullet är det! Jag kom i alla fall iväg till skolan för att jobba på mitt muntliga framförande jag ska ha imorn. Har varit på skolan idag också. Känns inge roligt med såna här uppgifter. Känns inte som att jag kommer behöva stå inför en klass och undervisa när jag är färdig sjuksköterska. Jag hatar verkligen muntliga framföranden! Usch!
Jag har tittat på de två första avsnitten av julkalendern. Måste säga att jag var väldigt skeptisk i förväg. Jag tål verkligen inte hon som spelar supersnälla silversara. Hon är så jäkla mesig, och hon sjunger som en bebis! Men jag tänkte att man åtminstone måste ge det en chans. Än så länge känner jag väl inte direkt att den kvalar in i kategorin över de bättre julkalendrarna man sett i sina dagar. Jag gillar inte riktigt att de sjunger så mycket. Men man får se om det artar sig så småningom.
Nej nu ska jag väl träna lite på den förbaskade uppgiften. Hej så länge...

Kommentarer
Postat av: svärmor

Verkar inte som du hade en bra dag igår! Hoppas knät och dagen idag är bättre!

kram

2009-12-03 @ 14:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0