bort med det gamla in med det nya.

Har varit lite dålig på att uppdatera känner jag. Men det beror mest på att jag känt att jag inte haft nått att skriva så det kanske var lika bra. I torsdags belv vi äntligen klar med tråkkursen i pedagogik. Det firades med party. Jag hade nämligen fått en VIP-inbjudan till saxokam's (min frisersalong) 2-årsjubileum. Det bjöds på snittar och vinglaset fylldes på flitigt =). Allt gratis! De hade även en DJ och utlottning av finfina priser, nämligen ett stylingjärn (plattång) från GHD värd 2200. Varken jag eller Moa vann men vi var glada ändå. Vi blev också meddelade att om man stannade kvar tills kl 22 så skulle man få gratis inträde till Våningen som är en lite flashigare krog. Så jag och Moa partade hela natten. Medan vi befann oss på salongen passade jag på att boka tid hos Katja. Så idag har jag varit och klippt av mej líte hår. Nej det blev faktiskt ganska mycket hår. När vi var klara låg det hår som skulle räcka till ett helt huvud på golvet. Här kommer en före-bild och några efterbilder.



Kommentarer
Postat av: Moa

Det blev ju riktigt snyggt ju!

2009-12-14 @ 00:16:38
URL: http://moanordqvist.blogg.se/
Postat av: Malin! ;)

C'est super! Har slingat håret nu förresten men det blev inte någon jätteförändring så jag tänkte att du skulle få göra om det igen ;)

2009-12-17 @ 18:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0