Rik en minut, sen fattig igen.

Lönen kom in på kontot igår. Jag kände mig faktiskt riktigt upprymd för jag har inte haft pengar på hela sommaren på gruund av bilköp och annat tråkigt. Äntligen kunde jag betala tillbaka det jag är skyldig mamma, vilket var ungefär 2000. Jag verkligen avskyr att vara skyldig någon pengar. Sedan tog jag itu med räkningarna. det var mindre roligt. Självklart fick man ju räkning från radiotjänst på 500 kr precis den här månaden, kåravgift på 300 kr och hyran. Nu har jag dessutom beställt studielitteratur. Notan gick loss på 1500 kr för TRE JÄVLA BÖCKER!!!! Jag blir så jävla less på att studielitteratur är så jävla dyrt! Med allt detta vill jag ha sagt att mitt konto snart är tomt igen utan att ha unnat mig nånting. BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0