metropolen Media Markt.

Igår var det fest. Åsa fyllde 10 och dessutom var det middag med mycket folk hemma hos mamma. Riktigt trevligt! Och god mat var det också. Idag flyttade vi tillbaka till Sundsvall. Det var på tiden eftersom jag börjar skolan imorn! Har faktiskt ingen lust alls om jag ska vara ärlig. men det blir nog bra när man väl kommer igång. Hur som helst så stannade vi till i Birsta på väg till S-vall. Vi tog en sväng in på Media Markt för att titta på mobiler. Helt plötsligt får vi syn på Fredrik och Pling, medan vi står och pratar med dem kommer Sanna, Ida, Johnny, Angelica och Björn. Hur ofta träffar man så många människor man känner på Media Markt. =) Jag blev inge klokare i fråga om vilken mobil jag ska köpa dock. Har egentligen ingen lust att köpa en ny men tillbaka-knappen har slutat fungera på min nuvarande vilket innebär att jag måsta starta om mobilen varje gång jag gått in på nånting. Tänkte att jag skulle köpa en enkel mobil som inte går sönder så lätt. Den behöver inte ha speciellt många funktioner heller eftersom jag kommit på att jag aldrig använder t.ex. kameran (har ju en bra digitalkamera). Men tydligen tillverkas bara mobiler med touchscreen och minst 3 megapixel-kamera. Jaja vi får se vad det blir. Smell ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0