gårdagens konsekvenser.

Igår var det så himla fint väder så jag tänkte att jag minsann inte kunde sitta inne hela dagen (som jag brukar). Jag tog därför på mig gympadojjorna och stegräknaren och gick ut i finvädret för att traska runt 3-kilometersrundan. När jag hade kommit till pappas hus ungefär (alltså typ en knapp kilometer) mötte jag syrran som va på väg i motsatt riktning. Eftersom det är mycket roligare att gå tillsammans så hängde jag på tillbaka till mammas hus. Jag och Stina beslutade att gå 5-kilometersrundan så Stina bara kastade in påsen hon hade och sen fortsatte vi mot marieberg. Jag kan lova att jag va riktigt mör när jag kom tillbaka. Mina ben är inte vana att röra på sig efter sommarens lathet. Dessutom är det ganska brutala uppförsbackar. Hursomhelst så har jag träningsvärk idag, men det tog åtminstone på rätt ställe för värken sitter i rumpan! Stegräknaren visade 8600 steg och 6 km. Duktig jag va då=)

Katten "döptes" igår. Malin försökte droppa vatten på hans huvud. Det gick väl sådär. Nu heter han i alla fall Svante. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0