back to school.

Idag va första skoldagen. Termin tre av sex påbörjad. Till jul har jag alltså betat av halva tiden. Usch nu lät det som jag sitter i fängelse eller nått. Jag var faktiskt inte speciellt taggad att börja igen men det gick bra när man väl va där. Vi fick en liten smygstart,, vi började nämligen inte förrän kvart över elva och vi hade bara kursstart och en föreläsning. Vi har nu börjat på Med Vet-kursen (medicinsk vetenskap) vilket känns både roligt och tråkigt. Jag tror att det kommer bli en riktigt intressant kurs men det är den kurs som alla säger är jobbigast=S Idag hade vi föreläsning om nutrition. Det va roligt att få träffa alla i klassen igen. Det va somom man aldrig hade haft lov=)

Eftersom vi började sent idag så hade jag tid att fixa håret. Bestämde mig för att platta det. Jag trivs väldigt bra i plattat hår men det tar för lång tid för att kunna göra det varje dag. När jag kom hem från skolan lagade jag mat i min ensamhet (Alex jobbar mellan 13 och 21). Det blev spagetti och köttfärssås. Efter det hade jag absolut ingenting att göra så jag lekte lite med håret eftersom jag är så less på det. Ganska kul!

                            




Kommentarer
Postat av: katja

hehe jasså du är less? haha se till att boka god tid isf om du ska klippa av dig håret. Du har såå jäääkla mkt hår :D shiet skulle ändå inte kunnna tänka mig dig i kort hår. Du som är sså fiin i ditt hår :D

2009-09-01 @ 09:33:53
URL: http://katjamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0