ruskväder.

Fy fan säger jag bara! Vilket jävla ruskväder. Det snöade imorse när jag gick till bussen och det var inte lite heller. Snöandet fortsatte i stort sett hela förmiddagen. Jag blir så less! Det är ju för fanken den 16:e april idag! Jag vill ha sol och värme så att man kan sitta ute och steka=)

Imorse när jag gick till bussen upptäckte jag att den som designat byxorna jag hade på mej helt klart inte tänkt på vad som är praktiskt. Mina byxor är ganska pösiga och har därför snören längst ner för att inte byxbenen ska åka in under fötterna. Det är väl i och för sig ganska praktiskt men inte det faktum att man knyter snörena på insidan! Det blir alltså en stor knut (eller rosett om man så vill) på insidan av foten så att knutarna tar i varandra när man går. Detta resulterar i att snörena går upp och man får sätta sig ner och knyta om dem var femtonde meter. Skitsmart! Eftersom jag blev less på att knyta dem gick jag istället ganska bredbent vilket gjorde att det såg ut som att jag bajsat på mej. Som tur va är det inte så mycke folk ute vid den tiden=)
 
  
                                  

Kommentarer
Postat av: Carina

Men vilken tur du heter bajsakajsa redan då! ;)

Tack för igår :)

2009-04-17 @ 17:07:23
URL: http://gilde.devote.se
Postat av: Kajsa

Haha! Ja det var väl tur=) Tack själv för besöket

2009-04-18 @ 10:23:16
URL: http://bajsakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0