påsk.

Hinner inte skriva så hemskt mycket eftersom jag har lite att stå i. Lägenheten måste städas, disken måste diskas, väskan måste packas för vi drar ju nämligen till Göteborg imorn för att stanna över påskhelgen. Men innan vi far så ska mamma och alla syrrorna (låter som att jag har typ 10 st) och viktor och Linda (svärmor) komma och käka middag eftersom jag fyller år imorn=) Jag fyller boa! P.g.a detta måste det ju såklart städas. Även fast det är min födelsedag imorn måste jag ta mig upp ur sängen och fara iväg till praktiken i vanlig ordning=(. Förväntar mej inte direkt att min kära sambo ska ge mig frukost på sängen kvart över 5 på morron så jag får väl äta frukost själv i min ensamhet. Snyft! Nej nu måste jag snart gå och lägga mej, jag tror Alex får ta hand om allt som måste göras. See ya!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Grattis! :D

2009-04-09 @ 07:36:08
URL: http://nathaliesjolander.wordpress.com
Postat av: Carina

Grattis! Hoppas dagen var bra :)

2009-04-10 @ 20:47:08
URL: http://gilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0