mmm pizza.

Jag och Alex har precis gjort den godaset pizzan hittils=) Vi gjorde en var så vi fick det vi ville på. Alex hade bacon, gul paprika, rödlök, fefferoni, färska champinjoner och ägg på sin pizza. Jag å andra sidan hade salami, rödlök, gul paprika, färska champinjoner och fefferoni. Mums fillibabba=)



Hann inte skriva nått igår eftersom jag är en så oerhört upptagen människa! =) Nej jag var tvungen att skriva på mitt arbete som ska vara klart nästa vecka. Sen började alla program jag skulle se på tv och sen var det bara direkt i säng eftersom jag måste gå och lägga mej kl 10 för att hinna få min skönhetssömn=)

Idag har äntligen värmen kommit!=) vi satt ute och solade mot husväggen. Det blev riktigt varmt, jag trodde nästan att jag skulle bränna mej.

Kommentarer
Postat av: Sannapanna

Mmmm va gott det ser ut!!

2009-04-22 @ 21:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0