långhelg.

Det blev en förläng vistelse hemma i vackra Höga Kusten. Det blev aldrig att vi åkte tillbaka till Sundsvall eftersom jag inte behövde gå i skolan nånting. Bara på tisdagen mellan 8.30-12. Tog därför buss fram och tillbaka till sundsvall och spenderade måndagskvällen/natten själv där.  Eftersom bussarna till Sidsjön (där vi bor, ca 3 km från stan) verkar i det närmaste obefintliga fick jag släpa min packning till fots hem till lägenheten. Samma visa blev det på tisdag morgon då jag gick till skolan och senare till busstation. Nu hade jag inte speciellt mycket packning eftersom jag bara skulle stanna en natt men jag var tvungen att ha med mej datorn så jag kunde skriva på den förbaskade rapporten. Mina nackmuskler är helt förstörda. Jag måste vara ganska klen!

Idag klev jag upp kl 9 för att skriva det sista på rapporten som skulle vara inlämnad innan kl 12. Jag blev inte alls nöjd med resultatet men det känns ändå skönt att ha den inlämnad så att man slipper att tänka på det mer just nu. Hoppas på att jag blir godkänd. Annars får jag ta tag i det i sommar. Annars idag har jag och Alex varit i Kramfors och bland annat ätit på Sylos. Mumma! Sedan gick vi hem  till Linda (svärmor) och solade lite på hennes balkong tills hon kom hem från jobbet. Blev sedan en god middag hos henne.

Imorn blir det nog att besöka nån brasa. Sedan blir det fest hos antingen Pontus eller Johan. Det är inte bestämt än. På dagen hade jag bara tänkt sitta i solen och dricka nån god drink. Yes! =) Feel free to join.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0