irritation.

Jag blir så himla irriterad! Jag kan verkligen inte somna på kvällarna! Jag somnar oftast vid halv tolv eller senare, vilket inte skulle vara ett problem om jag gick upp den tid jag är van (d.v.s. vid 8). Men eftersom jag är på praktik nu måste jag kliva upp kvart över fem för att hinna till praktiken till sju=( Det är så jävla jobbigt att ta sig upp ur sängen efter bara lite drygt fem timmars sömn när man är van vid betydligt fler. Det gör det ju inte direkt lättare när man sneglar över på Alex som sover som en gris och inte behöver kliva upp förrän kl elva! Orättvist!



Eftersom jag inte fått någon sömn inatt kunde jag inte hålla mej vaken på bussen imorse och därför höll jag på att missa hållplatsen. Samma sak hände på vägen hem. När jag kommit hem och ätit middag skulle jag se på mitt favvoprogram "sjukhuset". Gissa vad som hände! JAG SOMNADE!!! Så jag tror fan att jag ska gå och lägga mej om en liten stund. Good night=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Välkommen till min värld, kliver upp 5 varje dag ^^ sjukt jobbigt

2009-04-08 @ 21:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0