helgens påhitt.

Kom till Nora i fredags och käkade grillat hemma hos Göran. Nice=) Alex mekade lite med bilen utan resultat. Sen tittade vi alla på "så ska det låta" (jag, Alex, Göran, Victor och Örjan) även om vi inte va speciellt koncentrerade på tv:n utan mest pratade. Senare somnade jag framför tv:n så Alex gick och stoppade mej i säng och gick tillbaka till soffan.

På lördagen vaknade jag vid 10 och drog upp Alex ur sängen, Han blev inte så glad. Jag sa till honom att han skulle ha längre tid på sig i det fina vädret men det höll han inte med om. Han gick ut och bytte däck på bilen och jag tittade på eftersom jag antagligen inte hade varit till så stor hjälp. Sen kom mamma och hämtade mej och vi åkte hem till Bjärtrå. Jag hjälpte mamma att linolja och kitta om alla fönster som ska vara till växthuset och hjälpte även Malin (syrran) med håret eftersom hon ksulle på fest. Käkade grillat igen och bara slappa på kvällen.

Idag vaknade jag alldeles själv vid halv 10 och efter en ganska snabb frukost gick jag ut med mamma och fortsatte med alla fönster. Höll på med det till klockan 14 så jag hoppas verkligen att man får lite färg för mödan. Kånka runt på alla fönster, riktigt kroppsarbete! Jag har tillbringat resten av dagen med att titta på Stina när hon har sytt på sin balklänning och fällt lite smarta kommentarer som hon tydligen inte uppskattade! Efter middagen fick alla fyra systrar (alltså mej inräknad) nått frispel och började fula oss och gapskratta. Mamma försökte prata i telefon och blev väldigt glad när vi levde om i köket...hihi=) Så går det när man skaffar fyra döttrar. Så det så!

                                                   

Kommentarer
Postat av: katja

Kajsa, vad ska du göra på sista april? Ska ni på Kramm? Puss påre stumpan

2009-04-28 @ 20:59:31
URL: http://katjamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0