far och fläng.

Som som jag nämnde tidigare kom jag hem till nora/bjärtrå igår, men idag bar det av till Sundsvall igen. Jag följde med pappa och alla systrarna för att köpa fönster till altanbygget som förhoppningsvis ska bli klart i sommar=). När vi ändå va i Sundsvall var vi ju såklart tvungna att ta en sväng till lägenheten eftersom ingen av dem hade hälsat på sen vi flyttade. Så det blev en fika med wienerbröd. Mums! Sedan bar det av till farmor som bor i Bergeforsen (typ). Där åt vi middag och fikade lite till och efter det åkte vi hem till bjärtrå igen. En händelserik dag med andra ord. Det blev mycket sjungande till mix megapol i bilen för att hålla humöret uppe=). 

Imorn bär det av hemåt till Sundsvall igen eftersom jag ska "jobba" (d.v.s. ha praktik). Eventuellt kanske det blir att man hälsar på Alex  farmor innan vi åker. Blir himla mycke bilåkande denna helg! Och till helgen blir det ännu mera bil eftersom vi ska åka till Göteborg och hälsa på Alex släkt. Måste försöka hitta på nånting att göra i bilen. Jag får ta mej en funderare. Tips?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul att du också bloggar! :)

2009-04-05 @ 20:04:43
Postat av: Sanna

Btw, ni kan köra bilbingo eller vad det heter, man ska hitta olika saker, bilar, skyltar osv.

2009-04-05 @ 20:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0