besök från syster?

Äntligen är det fredag! Som jag har längtat=)  Det har varit en bra vecka på praktiken. Jag fick ta ett blodprov i onsdags och det gisk som smort. Jag var självklart nervös innan men tanten var lugn som en filbunke. Nu har jag bara en vecka kvar av praktik och så ska jag skriva min rapport som jag självklart inte har börjat på än! Jag skjuter alltid sånt framför mej. Jag lär mej aldrig!
Imorn blir det fest! Vi ska väl förfesta lite och sen blir det kårhuset. Vi får väl hoppas att jag tar mej dit den här gången. Jag har försökt övertala min kära syster att komma hit imorn och parta! Jag hoppas att hon gör som jag säger (hon ska lyssna på mej för jag är äldst). Så nu lyssnar du på mej Stina och kommer hit!!! Nu ska jag ta med mej en cider och gå ner till Kent och Sofia.

                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0