bakdag.

Imorse när jag gick till bussen höll jag på att bli överkörd av 10 rådjur. De stod vid vägkanten och stirrade på mej och när jag va typ 3 meter ifrån dem så bestämde de sig för att springa över vägen! Jag blev livrädd men de va ganska söta. Det var nämligen bara små söta rådjursungar, inga "föräldrar". När jag gått en bit till hörde jag en massa fåglar som lät så högt att jag tror de gick på nå knark. Det lät som om man va i fågelhuset på en djurpark. Sen kom et en kråka och flög precis förbi huvet på mej så jag blev livrädd igen! Händelserik morgon.

Idag har Alex bakat äppelpaj för han blev så himla sugen=) Den blev jättegod! Nu håller jag på att baka en cheesecake som jag ska ta med mej till praktiken imorn eftersom det är min sista dag. Jag verkligen älskar cheesecake men det är så jävla jobbigt att göra, ska in i ugnen 3 gånger!!! Men det är lätt värt det när man äntligen får äta den.Här kommer då bilder på våra fina bakverk=) Hann tyvärr inte fixa en bild på när cheesecaken är garnerad. Tänkte ha passionsfrukt ovanpå. Mums!

                                          

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det är väl inte säsong för "rådjursbebisar" nu? Det är ju nu som "mamman" är dräktig..Eller?

2009-04-24 @ 08:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0